Busra2013 Burcu3506 ben suan 22+4 haftadsyim daha kontrole gitmedim ama size hareketleri nasil die sormsk icin geldim netmi hareketleri surekli hissediomusunuz hergun hergun
Cansel22 Busra2013 benim ikinci gebeliğim olduğundan olabilir gayet hareketli hissediyorum her hareketinde
Burcu3506 Busra2013 her gün tekme gibi hissetmiyorum ama kıpırtı hissediyorum canım genelde akşamları oluyor
Hosgeldinbebek Busra2013 22+3 benim de 😇 özellikle akşamları kıpırtı, nabız atması gibi oluyor fazla yoğun hissetmiyorum
Fnd6026 Busra2013 benim ilk gebeliğim daha öok yeni bi iki kere düz yattığımda belli oluyor kaydığı yada bi iki tık vurduğu 🙈 ama böyle dolu dolu hiç anlamadım 😂😂
Busra2013 Fnd6026 mesela suan hareket edıo sag kasıkta bakıyorum karnımdan gozukuyor hareketı bende aglıom mutluluktan😂ama nasıl karnımı sevdım durdu buda benı sevmıo galıba😂😂😂
Ssevilayy Burcu3506 ben 22+4te gittim 540 gram dedi doktor ama boyu hakkında bir bilgi vermedi, ben de sormayı unuttum 😔
Fnd6026 Busra2013 bende öyle dolu dolu hissetsem biran önce keşke 🙈😂 çok heyecanlanıyorum bazen acaba sadece bagırsak hareketleri öi diyorum 🙈 emin bile olamıyorum 😂😂😂
Busra2013 Fnd6026 benımkı ole dolu dolu degılkı cok nadır oluyor o dk yakalarsam cok hafıf tenımde gozukuo😂