1melisa Gmz11 valla benim bebegimle aynı kese aynı kafa yapısı herşeyi bende 1 haftaya kalmaz ögrenicem inşallah 😂
Gmz11 minikanne- bir kızım var bundada şu aralar kız gibi içime doğdu bakalım hayırlısı çok merak ediyorum 🤭
minikanne- Gmz11 benim oğlumun ultrason görüntüsüne benziyo canım yoksa anlamıyorum çok sadece tahmin 😍
Gmz11 mmerveender herkes atıyor bir bende atayım dedim ne var bunda 😂 ikinci gebeliğim zaten bende biliyorum bazı arkadaşlar kesenin görüşüne göre yorum yapıyor bende anlamadığımdan sordum
minikanne- Oya54 İki kese varsa çift yumurtadır ama ben çok anlamıyorum canım sadece oğlumdan bildiğim kadarıyla yazdım benim oğlumun kesesi fasulye gibiydi ve kafa yapısı farklıydı kız gibi duruyolar allah gönlüne göre versin inşallah
yavuzhan1707 Gmz11 kız bu kadın kopek gibi herkese saldırıyor hesabına gir millete yazdıklarından anlarsın 😂
Pinpirikanne Gmz11 fasulye gibiyse erkek oluoms bnm de oğlum özellikle baktm ilk ultroson ftosuna fasulye gıbı girintili çıkıntılı dgru yani tam güzel yuvarlak varsa kiz diolr hayırlısı olsun canm
Gmz11 yavuzhan1707 ay gördüm gene başka postta denk geldim ay bakma görme okuma ne işin var o zaman burda acaba kime kinlenmişde durduk yere insanlara yazıyor böyle 😂😂