Blge1 Merhaba kızlar bugün doktor kontrolum vardı 21.haftalığız 16.haftada kız demişti bugün erkek olduğunu öğrendim şoktayız😂 başına gelen varmı?
Busra2013 Blge1 banads erkek dediler 12 de 16 da %60 kiz dedi 18 de acildeki doktor kiz dedi 20 haftada net kiz dedi 😂
Syda01 Blge1 13 de kiz 15 de erkek dedi 19+5 de detayli ultrasona girince net erkek oldugunu öğrendik
Asyaveannesi36 Blge1 12.hafta da kesin bir dille kız bebiş dedi ki deli gibi kız istiyorduk 🙏🏻 Çok şükür Rabbim gönlümüze göre verdi 31.haftadayız
Deletedmom16362 16 da kiz demişti doktorum,ayrıntılıya girerken doktor cinsiyeti öğrendin mi dedi evet kiz dedi doktorum dedim,hicbir yorum yapmadi kızdır heralde.🤣
diamond2635 Ben perinatologa gidiyorum ultrason cihazları çok gelişmiş olduğu için 12 de net erkek dedi.Hiç değişmedi 😁
Fulyaaa1 Blge1 hadiii yaaa bize de 12 de erkek 17 de kız dediler kesin olarak ama şuan korkmadım değil bi kaç güne detaylıya girecez orda belli olur sanırım 😂
mmerveender Blge1 dün 2li taramaya girdik doktor daha erken cinsiyet icin dedi 14 üncü haftada gelin bakarız dedi
Blge1 azraa12 kesin dedi kıza benziyo deseydi zaten kendimizi hazırlardık 4.ayda kız dedi 5.ayda erkek özele gidiyorum
Yzaman Blge1 Benim ki değişmedi ama bir kucuk yanlışlık oldu 😁 24+6 dün kontrolum vardı doktoru değiştirdim dün ilk defa gittim cinsiyeti biliyormusun dedi kız dedim stajer demesin mi erkek ben şok ağlayacaktim nerdeyse kendimi hazırlamışim herşeyi hazır ama stajer sağolsun yanlış görmüş doktor kız dedi rahatladım 😁
Gonul_enes Blge1 kiz bebeklerde yanilma payi herzaman daha cok, benim basima gelmedi ama gelen cok var😁