Ersibneh Sarı su şeklinde kusma çok normal canım. Farklı bi renk olursa birşey diyemem ama sarı su herkeste oluyor o haftalarda. Mide bulantılarınız başlamış 😊O. aylarda öyle oluyor merak etmeyin ama doktorunuza bilgi verin istifra ettim diye. Çünkü serum takıyorlar vitamin kaybetme diye 😊 Her doktor yapar mı bilmiyorum ama benim doktorum istifra ettiğinde hastaneye gel demişti 😊 Sana da bilgi vereyim