Eşim dün pozitif çıktı ben temaslı olduğum için karantinaya girdim ama 36 haftalık hamileyim doktora gidip muayene olmam gerekiyo. Pcr testi verip negatif çıksam gidebilir miyim hangi numarayı arayıp bilgi alabilirim acaba? 182 ve 184 ü aradım ulaşamadım. Dün eşime ilaç getirdiler adama sordum biz size test için birini yolluycaz dediler ama kimse gelmedi henüz vakit kaybetmek istemiyorum. Ben hastaneye gidip test versem olur mu acaba? Özel bi konu için doktoruma muayene olmam gerekiyo fazla vakit yok zaten