bsrakaradayi Kızlar merhaba 33 haftalığız. Hemen hemen her gün bebeğim sol yumurtalıklarımın orada böyle güm güm aralıksız kalp atarmış gibi vuruyor. Hıçkırıyor diyorlar ama ben duymuyorum her gün mü aralıksız hıçkırır? Yaşayan var mı doktoruma sormalı mıyım?
Esmakorkmaz bsrakaradayi çok normal evet hıçkırırlar. Hıçkırması da çok çok iyi bir şey çünkü ciğerleri gelişiyor. Her şeyin bir sebebi var korkmayın yine de doktoruma da sorayım bilgi alayım derseniz ona da danışın 🥰🌸
Gln1992 bsrakaradayi ben de 29+3 deyim günde 2-3 kere hıçkırıyor kalp atışı gibi hissediyorum normal olduğunu söylüyorlar akciğerleri gelişiyormuş
rgk bsrakaradayi çok normal benimki günde 3 4 kez yapıyor artık 34 haftalık. bugün sordum normal dedi
tlnnlt bsrakaradayi 34 haftalığım hergün aynı şeyi bende yaşıyorum doktorum normal ciğerleri gelişiyor dedi
rgk bsrakaradayi Bebeğin durumuna göre olablir ben 2 saat yattım nst de, hiç hareket etmedi. arabaya bindim etti mesela😂36 da normal yani, sizinki de hareket etmeyeblrdi❤
buketpoyraz bsrakaradayi hıçkırık sesini duymazsınız ki zaten sadece o atışları farkedersiniz 😊 cok garip bir his oluyor 😂
Acemi_anne61 buketpoyraz kalp atışı kadar hızlı mı oluyor acaba ben bazen sanki kalbinin atışını hissediyor gibi oluyorum sonra geçiyor
buketpoyraz Acemi_anne61 karnından bile farkedersin aslında böyle 1 2csaniye aralıkla karnın cok hafif zıplıyor 😂 merak etme haftan büyükmüş zaten şimdi ayırt edersin hıçkırığını , düzenli şekilde pıt pıt hareket ediyor gibi
sivlimglsh bsrakaradayi bende 33. Haftadayım benim de aynı bazen kasığımda basende yanlarımda pıtpıt atıyor bu ara neredeyse hergün oluyor
_yagmurcuum_ Biz günde 2 defa muhakkak hıçkırıyoruz hemde 28. Haftadan beri doktor su yuttuğu için gayet normal demişti kontrolde tesadüfen ağzını emer şekilde açıp kapattığna denk geldik alıştırma yapıyor bu nedenle hergün hıçkırıyoruz obur olacak belli ki 😂😘
Dilekleklek bsrakaradayi evet ikinuc dakika kadar suren pitlamalar ❤ O hickiriklari hissettikce o kadar mutlu oluyorum kiiii🥰🥰🥰