seyda8990 arkadaslar merhaba gebelik sürecinde akıntıda artış normalmi sizlerde oluyormu kokusuz su gibi akıntı ilk gebeliyim tecrübemde yok 7+2yiz tedirgin oluyorum sizlere danışmak istedim
Mvaainur bsrakaradayi Benim 3cu hamileliyim biliyorum saten ama enfeksiyon olduyu zaman doktorum bana ilac yaziyor ve kulandiktan sonram hic bi koku fazla akinti olmuyor bende
bsrakaradayi Ezgiii11 çok şanslısınız valla benim 3 aydır sürüyor kullanmadığım ilaçlar tedaviler kalmadııı bazen o iğrenç kokusundan tüksiniyorum kendimden😁
buketpoyraz seyda8990 evet normal , hatta onlar daha hiç bişey , son aydayım kriz geçiriyorum günde 10 iç csmasırı değiştiriyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
seyda8990 ressamistanne bende progestan kullanıyorum ona yordum ama yok bakıyorumda bariz ilaçla alakalı değil gibi
ressamistanne seyda8990 ben doktora sordum e tabi su gibi çıkıcak gibi bir cümle kurdu ama? Progestanla mı alakalı dedim işte böyle cevap verdi. Enfeksiyon değildir çünkü ben antibiyotik kullanıyorum
Gizemgksnmz seyda8990 progestanı neden kullanıyorsun benimde kahverengi akıntım çok oluyor 10 gün önce başladı doktor olur öyle sıkıntı yok dedi ama önlem amaçlı da bir şey vermedi siz de yaşadınız mı bu durumu bugün çok fazla geldi çok tedirginim
irem16 seyda8990 ahaha sana şunu söyliyim 😂 benimde ilk gebeliğim 2 ay önce falan suyum geldi sanmıstım daha 16 haftada falandım doktor kesen normal suyun falan gelmemiş akıntıdır o dedi 😂 ben hayatımda öyle akıntı görmedim yaşamamıştım bacağımdan akıp gitti resmen 😂
gizorel Gizemgksnmz tekrar bi gorusun dıktorunuzla bence. Bana da kahverengi akıntım olduğu için progestan fitil verildi kanama alanım varmıs tedavisi icin kullanıyorum
seyda8990 Gizemgksnmz bnmde kahve rengi bazende direk kanama gibi olunca lekelenmeler progestan savah aksam kullanıyorum doktor tedbir alalım dedi