Normalde zayıfım 165 boyum 58 ile hamile kaldım bi hafta önce saglık ocagında 60 denildi kiloyu göbegim hiç yok denecek kadar ama kalçalarım büyümüş gibi eşimde dedi az önce hamilelikte kalçaların büyümüş diye bebek erkek oldugu için mi kalça büyür dogumdan sonra normale döner miyim büyük kalçayı hiç sevmiyorum ya 😔😔bi fikri yada başından geçen birileri var mı