Deniz2961 Degstirdi ilacımı kızlar bı aciklamada yapmadi kullanan bilgi olan olan bnmle paylasabir mi
fatma9 Deniz2961 ben her ikisinide kullanıyorum canım duphaston günde 4 defa progrstan iğne olarak kullanıyrm
Deniz2961 fatma9 3cocukannesii Pregastan kötü yapıyor bni diyince o zmn başka verim.dedi sabh akşam bunu verdi
3cocukannesii fatma9 sana niye 4 defa verdi Dr kanaman mı fazla acaba 🤔 benim leke şeklinde arada oluyor da merak ettim
3cocukannesii Salı günü kanamam oldu Dr yatırdı 1 gün Progestan iğne yaptılar evde kullanmam için de dubaston verdi günde 2 defa alıyorum
fatma9 3cocukannesii bir kaç defa kanama olunca riske atılmadı o yüzden sabah akşam içerken 4 yapıldı 6 saatte bir alıyorum tok karınla.
3cocukannesii Deniz2961 benim de kahve rengi oluyor ve Bi kaç santimlik biyeri lekeliyor öyle çok yoğun kanama değil, birde hergün olmuyor 2 gündür hiç olmamıştı ama dün akşam yine oldu, şuan yok
Derya3333 Canım progestoren fitil şeklinde akıntı yapinca duphaston kullanmaya başladım 22 haftaya kadar kullandım sorun olmadı eş değer zaten