pamukkizimm Yerleri inanılmaz kaliteli arkadaşlar daha fazla almadığıma pişman oldum bunları 43 TL’ye aldım Aras kargo ile geldi 20 günü buldu gelmesi. Gümrük vs hiç bişey ödemedim inanılmaz beğendim hepsi tek tek kilitli poşetlerde geldi
Rumeysa3652 pamukkizimm Çok güzeller güle güle giydirin inşallah benimde dün geldi siparişlerim o kadar kaliteli geldiki daha çok almadığıma bende pişman oldum paketlemesi ve poşetleride ayrı güzel Türkiye’den gelen hiçbir poşette kilit görmemiştim çok şaşırdım görünce onlar bile temizlenip kullanılcak şeyler
Seda_krmnli42 pamukkizimm çok beğendim Bnmde bugün gelick inşallah dağıtıma çıkmış güle güle giysinler😊 acaba böyle resim yüklemeyi nerden yapıyorsunuz ben yükleyemiyorum gelince bende paylaşmak istiyorum 😊
ATC pamukkizimm şimdi indirdim ama hiç bakamadım Türkçe dil seçeceği var mı sadece kartla mı ödeme yapılıyor
pamukkizimm Rumeysa3652 aynen bencede öyle burda paramızla rezil oluyoruz ya düğmesi kopuk ya dikişi hatalı geliyor adamlar Çin’den misler gibi kargo yolluyor hepsinin kumaşı dikimi herşeyi müko keşkeeee daha çok alsaymışım dedim
pamukkizimm Seda_krmnli42 resim yükle yazıyorum Google sonra img diye bir site var oradan yüklüyorum resmin üzerine basıp direkt resmî kopyalıyorum sonra buraya yapıştırıyorum
pamukkizimm 2_erkekannesi_ teşekkür ederim pat pat diye bir site buradan öğrenmiştim bende alirxpress gibi bir site 😊
pamukkizimm ATC şuna indirim bitti çünkü ben aldığım zaman %80 indirim vardı o elbise tulum falan tanesi 7 8 liraydı