Bende Adet oldum ve 12 gün gecikmeden sonra yıkıldım resmen. Ama adet bitimin de soğan kürü ve Hergün Meryem suresi okumaya varmısınız benimle? Aralıkta Güzel haberler verelim birbirimize inşallah. Ben ovulasyon günü falan uğraşmıcam ya nezman denk gelirse Bu ay Ne dersiniz Arkadaşlar?