Cansugomur çok geçmiş olsun bol probiyotik almanı öneririm ev yoğurdu kefir ev turşusu ve sarımsağın antiseptik özelliği var biliyorsundur ben 3-4 günde bir 4-5 diş sarımsak ve bir soğanı kabukları ile fırına koyup pişirip yiyorum inşallah dene sen de şifa olsun bence en etkili yöntem eğer amnyion sıvısında enf varsa ona bile çok iyi geliyor 2. Ayımda Damla şeklinde sızıntı oluyordu İnan 3-4 kez yaptım bunu geçti çok şükür önlem olsun diye hep yapıyorum ...