minyonanne bende öyle düşünüyorum ve bence o 8 ekimi de adet başlangici olarak saymalisin çünkü o yerleşme kanaması değil bence çünkü yerleşme olsa 4 kasimdaki testte çok net pozitif olurdu şimdiki de 8 Ekim’de adetin düzensiz gelmiş gibi geldi bana gebelik yeni oluşuyor gibi doktor sana sorduğunda belirtirsin durumunu zaten