annesivebebesi Glrsfa sinovac vurulmakla hiç aşı olmamak neredeyse aynı diyor doktorlar. Oyüzden biontech öneriyorlar
Zeyno1934 İlk dozumu bu gün oldum doktorum biontech önerdi sinovac da pek bı çalışma yok dedi bende biontech oldum
Elif05_ Tugbaky bende kokuya iyice yaklaşınca alıyorum tat da Bi sorun yok boğazımı kurutuyor ama gıcık oluyo insan hasta mi olsam diye korkuyo
Tugbaky Elif05_ Valla anksiyetem tavan yaptı benim. Sürekli bi garip bişiler oluyo anlam veremiyorum. Allah büyük 😞