Avokado00 Kuzular geçen ay kimyasal gebelik yaşadım, sizce bu ay tekrar gebe kalmış olabilir miyim? Geçen aydaki gibi aynı belirtileri yaşıyorum… Test yapmaya korkuyorum daha adet tarihime var… belirtilerden olabilirim diye düşünüyorum ama…
_meltem2 Avokado00 bende yaşadım 2nci ayda hamile kaldım bence beklemelisin adet günün geçtikten sonra test yapmalısın
Minmin Avokado00 ben kimyasaldan sonra ikinci ayda hamile kaldım şüphelerin varsa biraz bekle regl geçince kan ver bence