Vajinal ultrason ile baktılar mi? Bana da 6. Haftada yolk kesem yok diye boş gebelik tanısı konuldu ve kürtaj tarihi verildi. 7+0 da başka bir doktora gittim. Yine karından bebeği göremedi. Ama vajinal ultrason ile baktı ve baya ugrasti ama sonunda bebeği gördü. Çok çok küçüktü. Kalp atışını bile duyamadım. 7+6da ancak karından gorebildik. Bence en az 10 gün bekleyin derim.