metehaninannesiii olsun hayırlısı olsun, sağlıkla bebeginize kavusmussunuz ne güzel, bizde sağlıkla kavusalim inşallah ya 😞 bende çok korkuyorum dün nst takibi için hastanede dogumhanede yatisim yapildi ama sancim falan yoktu 39+1 im zamanim var diye bi mudahalede bulunulmadi zaten ben servise yaticam saniyodum ama dogumhaneye yatirildim ilk bebegim zaten, ama oraya girmem çok kötü oldu ekstra önyargılı oldum 😞 ve çok panik endiseli hissettim yani dedim bunda bile ben bu kdr stres oluyoken o gün ben bunu yapabilir miyim bunyem çok zayif kaldı ve kendimi çok kötü hissettim 😞 önceden bu şekilde dusunmuyodum ama şu an öyle maalesef 😞 o yüzden p.tesi gidip gün alcam sezeryan için ama o sezeryana kdr inşallah bekler gelmek istemez ya tedirgin oluyorum biraz bende 😕