Minnakkurabiyeveannesi27 Kızlar benim gibi 19+3 olup hâlâ mide bulantısı devam eden var mı nasıl çözüm buldunuz bu duruma acaba mahvediyor beni iyice
Beste0636 Minnakkurabiyeveannesi27 29+2 olduk hala sabahları bulantılarım devam ediyor 🤷🏻♀️Prilam kullanmıştım gün içinde bulantı kusma olduğunda
BesteKc Minnakkurabiyeveannesi27 Ben de 20. Haftadayım hala her şeye öğğğ 🤢😵💫 asla geçmeyecek gibi tüm ilaçlar da yalan prilam, onzyd, zofer hiçbiri fayda etmedi ne yaptıysam olmadı, yarım limon bile yaladım neler yaptım neler yok geçmiyo….
Buseozdemir Minnakkurabiyeveannesi27 malesef 20+0 im hala mide bulantilarim devam ediyor. Prilam falan hicbir ise yaramiyor. Tuzlu cubuk kraker bile yiyemiyorum midemin bulantisina
Minnakkurabiyeveannesi27 asyaebrar Beste0636 BesteKc Buseozdemir Nurgrcn Ne diyelim kızlar sağlıklı olsun da bebisler ben sadece kendimde zannediyordum vallahi çünkü çevremde herkes 3 aylık olunca geçer diyordu biz 5. Ayın icindeyiz hâlâ devam ediyor
Nurgrcn Haftayım benimde aynı salçalı hiç bı yemeği yiyemiyorum seçiyorum et balık tavuk kabusum oldu . 3 aydan sonra geçiyor diyen delikanlilar nerde 😂😂