Meliyake19 sakın üzülme canım bana doktor boş gebelik dedi inanmak istemedim çok üzüldüm başka doktora gittim o da görmedi ben inanmak istemeyince affedersin alttan ultrasonla baktı yine göremedi bı sure gitmedim 6. Hafta bittikten sonra gittim Allah'a şükürler olsun ki gordü doktorum sakın üzülme