Bugün doktor kontlründen geldim 24 haftalık gebeyim son adet tarihine göre ama ultrasonda bı hafta geriden geliyor daha önce detaylı ultrasonda 2.3 gün geriden geliyordu şimdi 1 hafta olmuş doktora sordum birşey olmaz riskli birşey değil normal dedi fakat benim canım çok sıkıldı 😔 oysaki beslenmeme de dikkat ediyorum meyve felan yiyorum bu durumu yaşayanlar varmı kizlar ? Düzelirmi ilerde haftasıyla uyumlu olurmu bebeğim