Merhaba10 Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Ödemim cok fazla cunku çokta kilo aldım 35+4deyim 35 kg aldım sağ elim ve sağ ayağım cok şişiyor neden olabilir 🤔
Mlhameliha Merhaba10 bende 33 haftalığım benimde çok şişmiş ayaklarım ödemim şimdiler baya olmuş doğuma kadar nasıl olucam bilemiyorum 🙄