@Gnskz doktorun uygun görürse en geç 42 ye kadar bekletebilir ama bebek kakasını yapabilir eşi yaşlanabilir suyu azalır VS 40 haftadan sonrası biraz riskli olabilir yani mesela benim 40+2de bebeğim karnımda kakasını yapmıştı sonra suyum geldi 40+3 normal doğum yaptım ama suyum gelmeseydi tam 41 haftada suni sanciyla doğumu başlatiriz demişti