Bu çanta hazırlama işini ne abartiyorlar ya. 15 dakikami aldı yani niye herkesin dilinde bu kadar anlamıyorum. He biraz masraflı oluyor herşeyi koymaya çalışınca orası ayrı.
📍 Kendim için şunları koydum biri fotoğraf için dantelli beyaz pijama,sabahlık biri günlük pijama sabahlık.Ayriyetten gecelik alicam heralde lazım oliyormus.Emzirme sütyeni,emzirme atleti,göğüs ucu kremi.Saç tacı,süslü terlik,makyaj malzemeleri,tarak,yüz havlusu, çorap,külot,bokser,depend,diş fırçası macunu,Dalin parfüm.
📍Bebek için hastane çıkışı 3lü. 3 takım kıyafet. Corap.Emzik, biberon,bez,pişik kremi.Agiz mendili.Polar battaniye,penye battaniye,altına sermek için pike.
📍 Kapı süsü,süs yastığı, çikolata (alınacak),aldığım suslerden 10 tane kadar yanıma alicam gelen biri olursa vermek için
📍Eşim için gömlek utulucem temiz kıyafet koyarim bı parca
He birde çöp poşeti☺️
Önemli olduğunu düşündüğünüz birşey varsa yazabilirsiniz..