Kizlar sali gününden beri doğum sancısı çekiyorum düzenli aralıklarla hep 100 çıkıyor ama Rahim ağzı çok gerideymis asla açılma artmıyor. İlk doğumum normal oldu. Bu neden böyle anlamadım 😕😕 canım çok sıkkın çok yoruldum artık size de böyle bisi dendi mi hiç? Pazartesi ilacla baslaticaz dediler sonra vazgeçtiler bekliycez dediler 😪