omerim32 Kızlar 24 haftalıgız ama karındakı o cızgı bende cıkmadı normal mı daha erken mı herkes de cıkmıyor mu🤔
minikkoalammm omerim32 herkes de çıkmıyor cnm bende 9. Hafta da çıkmaya başladı şimdi dha koyu 32 haftalğm
Buket_dadas omerim32 erken kuzum ya bende 26 haftadan sonra cıktı suan da 28 haftalık olduk cok fuhaf bir cizgi 😂😂😂🙈
omerim32 Buket_dadas uygulamalarda 24 de artık ıyıce belırgnlıestı deyınce Allah allah dedım bakıyorum bakıyorum yok😅😅
Buket_dadas omerim32 normal kuzum bagzılarında erken bagzılarında gec hafta bagzılarında hic olmuyor bak benim böyle https://imgyukle.com/i/kjZBaG 😂😂🙈
3cocukannesii Benim bu 3. Hamileliğim, diğer iki çocuğum da ben de o çizgi hiç çıkmadı, hatta göğüslerimin rengi de kararmadı, şuan 12+1 hamileyim bunda da henüz çizgi de çıkmadı göğüslerim de kararmadı, herkeste olmuyormuş zaten 😊
Rainbow0126 Bende de yok çizgi 29 olacağız. Ama o çizgiyi de ilk kez görüyorum 😂 niye oluşuyor ki doğum sonrası geçiyor mu ?
Melisagncm Bende 15+1 im 13 de çıkmaya başladı hafta hafta koyulaşmaya başladı keşke hiç çıkmasa 🤷🏻♀️
Esssmom omerim32 aman aman eksik kalsın 😅 çıkmaması daha iyi. Ben hiç sevemedim o çizgiyi kirli gibi duruyor fotoğraflarda falan o yüzden neredeyse doğru düzgün bir hamiş fotom yok çekmek içimden gelmiyor🥲