Dilaraa1 Kızlar 20+1 2 gündür cok midem bulanıyor zaten geceleri prilam içiyorum ama bulantılarım artmaya başladı geçecek diye beklerken artıyor mu ya 🥺 dün de cok fazla mide yanmam oldu suan berbat bulanıyor 🥺
Zeynepp97 Dilaraa1 Benim hiç bulantım vs olmadı ama 21+3 olduk bebişin kafası midemin tam orda olduğu için bulantı ve ağrı yapabilir dedi doktor baskı dan dolayı 😂 Ama kişiye göre değişiyor tabiki kiminki 9 ay sürüyor bulantısı
diamond2635 Dilaraa1 valla canım benim 12 de bitmişti 25 te geri geldi bulantılarım prilam günde üç sefer içiyorum artık🤦🏻♀️
Dilaraa1 Zeynepp97 ay benim cok oldu baştan beri ama suan berbat arttı ben geçmesini bekliyordum. Demekki baskıdan çünkü midem de tas gibi 🙄 ve kaynıyor bogazima geliyor.
Zeynepp97 Dilaraa1 Benimde öyle 3 4 gündür midem ağzıma geliyor resmen mide şurubu içebilirsin dedi bana rahatlaması açısından sende kontrole gittiğinde doktora söylersin ona göre sanada öneri yapar
Dilaraa1 Zeynepp97 gaviscon var gidince soracağım böyle cok kötü bulantı kalbimi de hızlı attırıyor 😂
Zeynepp97 Dilaraa1 Kalbin hızlı atmaya başladığında tansiyonunu ölç dikkat et çünkü mide bulantısı baş ağrısı yüksek tansiyon tehlikeli oluyor gebelik zehirlenmesi gibi 20.haftadan itibaren daha fazla görülüyor
Dilaraa1 Zeynepp97 ay ben bide panik atağım eyvah acaba öyle bisey mi 😩 mide bulantım oluyor bu iki gündür of ya
Dilaraa1 Zeynepp97 çarpıntım hep vardı doktor olur zaten demişti. Ama ben panik olduğum icin cok korkuyorum herseyden 🙄
Zeynepp97 Dilaraa1 Olsun kafanıza takmayın korkmayın hep iyi düşünün ben sadece bilginiz olsun diye söyledim korkulacak bir şey yok, normal yani sonuçta kan basıncı gittikce artıyor çarpıntı vs olması normal