bsrozrl canım ben yaşadım. Ne yesem ne içsem hiçbirşeyden tad alamıyordum ağzımda sanki demir tadı vardı. Hamileliğimde ne miğdem bulandı nede başka birşey ama yaşadığım tek şey ağızda tad bozukluğu ve cok uyku olmuştu. Onun dışında cok rahat bir hamilelik geçiriyorum cok şükür. Bende bu sorun 3’üncü ayımdan sonra geçmeye başladı yavaş yavaş. Ama sende nasıl olur bilemiyorum. Ama kalıcı olmuyor sakın korkma. Ben salatalık yemiştim çubuk kraker yemiştim genelde bunlarla biraz da olsa ağzımın tadını sağlayabiliyordum oda zordu ama işte kendimi avutuyordum diyebilirim