Esra_yrk1234 Merhaba 11+2 haftalığım dün doktor kontrolüm vardı ve doktor ense kalınlığı olduğunu söyledı kapıtta değer 1.98 yazıyordu bu zamanla düzelirmi yoksa çoğalırmı bilgisi olan varmı
Halide_70 3 mm’dir ense kalınlığı var denilebilmesi için. Benim bebeklerimden birinki 2 mm idi nazal kemik vardı, perinatolog normal demişti.
3cocukannesii 3mm den sonrası risk diye biliyorum ben, bende 11 +4 de baktırdım ense kalınlığı 1.77 dedi ve normal dedi doktor