Elidaamed Kızlar Ben 30+3 teyim ve bebek hareket edince aşağıda baskı hissediyorum çok fazla hareket etse yürüyemeyecek hale geliyorum sizce neden böyle oluyor önemli bir şey var mı
Sedaince Elidaamed bebek dönmüş olabilir benim 34 haftalık 30 dan beri öyleyim doktor doğum kanalına girmiş o yüzden dedi
Sedaince Elidaamed hayır benim kızım da 30 da dönmüştü 38+6 da doğurdum şimdi oğluma hamileyim oda 30 da döndü sadece normal doğum için kanala girmesi iyi bişey ama yürürken falan bana da çok zorluk yaşatıyor baskı yapıyor