nanna Kızlar uyku esnasında kundak vs kullanıyor musunuz? Markası ne memnun musunuz? Ben love to dream merak ediyorum kullanan var mı
alparslanannesii1661 nanna Müslin diktirdim arkasina pazenli 2 3 tane onlara sarip uyutmayi düşünüyorum owli gibi kundak ta var onada koyarim
Kbrayankkk2 nanna Valla kullanmıyorum ama dışarı cikinca bataniyeye sariyorum ince ayriyetten almadım yani 😊😂
okuyor Fiyatı pahalı ama owli markasını çok onermisler. İndirim döneminde yakalayıp almayı düşünüyorum ben.