Yaklaşık iki hafta sonra doğumum var
Ama şuan hastalıktan ölüyorum boğaz ve kulak agrısı ateş ve su gibi terleme bir de 20 lik diş agrısı 😪😪 daha önce yaşayan var mı neler iyi geldi bir an önce toparlanmam lazım ( hastaneye gitmedim çünkü parol verip gönderiyorlar )