Ceylin680 Bende kız hissettim kafası yuvarlak birde rahmin aşağı geniş kısmına konumlanmış.erkeklerin kafası daha büyük daha kare gibi şekilli olur bide onlar rahimde ince ttarafta konumlanir genelde ama bu söylediklerim genelleme tutmaya bilir