Kızlar evvel akşam ıspanak yaptım gece önce şiddetli baş ağrım oldu sonra da sabaha kadar sancı çektim alt karında lavaboya gidiyorum idrarım çok su içmeme rağmen azalmıştı neyse sabah oldu biraz daha iyi gibiydim ama karnım ağrıyordu anladım ki ıspanak bende gaz ve kramp yapmış sonra eşim akşam geldi bendede bi ishal yaptı zehirlendik mi acaba dedi bende korktum ve hala hafif hafif alttan ağrım oluyor bebeğim hareketli diye bekliyim dedim sonra daha fena oldum ve acile gittim gıda zehirlenmesinden şüphe ettiğimi ve idrar kan tahlili istediğimi söyledim bana sadece alttan ultrasonla bakarız başka da bişey yapamayız rutin doktoruna git dedi hafta sonu ben nerde doktor bulcam acilden başka dedim hem 27 haftada nasıl alttan bakılıyor üstten de görebilirsin dedim bizde böyle karar senin diyip beni hiç bişey yokmuş gibi geri çevirdi şimdi ben evde bol bol su içip yoğurt yiyorum korkuyorum da internette bebeğe zararı olmaz diyor ama ne bileyim idrarım biraz düzeldi gibi ama hala bağırsaklarım berbat bana akıl verin kızlar bu akşamda normal acile mi gitsem gidersem de bakarlar mı ? Ne yapmalıyım