_ipekkkkk Kızlar nasıl geçiyor günler 🙃 benim artık kuyruk sokumu acıyor otururken midemin üstü acıyor karnımın içi acıyor genelll 😁😂😂 Arada bi göbek deliğimden üstte hissediyorum çok tuhaf orda hissetmek irkiliyorum falan 😁
mehmel54 _ipekkkkk maşallah sağlıkla gelsin bebisiniz 🥰 bizde 31 haftalık olduk hareketleri tekmeleri can yakmaya başladı bel ağrısı vs de cabası 🙁 ama tabiki gün geçtikçe kızıma olan özlemim arttı gelsin istiyorum hemen 🤭 ama kizimla aynı bedende olmayı özleyeceğimi düşününce üzülmüyor değilim 🥺
Deletedmom16362 26+3 üz bizde. Ben de bi ciksaydi yukari diyorum 🤣 hâlâ aşağıda bacaklarim falan cok ağrıyor.
_ipekkkkk Deletedmom16362 Daha tam çıkmadı yukarı arada bı yan yattığımda hissetmiyorum baya değişik oldum 😂
_ipekkkkk mehmel54 Bütün kuzucuklar sağlıcakla gelsin 🤲🌸 Yaa 30 dan sonra daha çok yukarıda ve hareketli oluyorlarmış bakalım nasıl olucak zayıfm bide karnımın içi acıyor çok 😓 valla ben bilmiyorum aynı bedende olmaktan üzülmem herhalde biran önce kavuşalim 🤲💙🙃
Elif3434 30+0 olduk 2 hafta öncesine kadar çok rahattım hatta ne varmış doğurmakta yeaa felan diyordum da dün gece sadece 1.5 saat uyuyunca Elif kasinmissin demeden edemiyorum 🤣🤣🤣
_ipekkkkk Elif3434 Aboooow 😂 uyutmuyor demek yandık yandık şimdiden başlıyorlar kuzucuklar 😊 Valla ben şuanlık uyuyorum gayettt sadece uyanıkken hissediyorum ama zorlanıyorum yan yatınca mideme doğru sertlik geliyor acıyor nefes alamıyorum
mehmel54 _ipekkkkk 2 trimester prenses trimester olarak geçiyormuş gerçekten de öyle üçüncüye girdigim de anladım 😂 o haftalarda benimde canım acıyordu şimdi anladım ki o acı değilmiş 😂 birde normalde kiloluyum ben ama sanki zayifmisim gibi hareketleri tekmeleri var herhalde zayıf olsam bu kadar olur
mehmel54 _ipekkkkk yok valla ben daha alışamadım desem yeridir 😂 hâlâ ilk zamanki gibi tuhaf ve mutlu hissediyorum açıkçası
_ipekkkkk mehmel54 İnsan irkilir ben korktum ilk olunca daha aşağıda ama yan yatınca az hissettim tuhaftı 😂😂 Ay çok değişik yaaa Sağlıcakla gelsin bütün kuzucuklar 🤲🌸