Zaman bu türlü geçmiyor, doktorum 7i kasımı bəlkə demişdi,ben 4 defa yaptım testi 2cizgi gordum,biri silik di.
Affınıza sığınarak söylüyorum önceleri genital bölgede hiç koku gəlməzdi,şimdi kötü olmasa da bu koku duyuyorum, tedirgin oldum,maye gibi bişey de geliyor, tez-tez idrara çıkıyorum,en sonun âdet 8ekim, 2hafta önce aşırı yemek yeyesim geliyordu şimdi gelmiyor.
BUNLAR NORMAL Mİ?
Sizinlə konuşmak beni rahatlatıyor ☺️iyiki varsınız ☺️ Sizi verene şükür, Allahım gönlünüzce etsin hərşeyi 😘💋