Dryakbts Sıkıntılı durum olduğu için cok olumlu konusmuyorlar tabi canım bebeğini zamanında doğurmak %50 diyor suanlık büyük bir sorun yok Allaha şükür kanamam iyice azaldı lekelenme gibi az ama kırmızı hala biraz ağrım var ilaç ve antibiyotik kullanıyorum yakın takipteyim erken kanama olması biraz üzdü beni 30 a yakın bekliyordum ama ani bir olaya bakıyor suan sükür iyiyiz ama kalp atıslarını dinledi güzel dedi yoğun kanaman olursa direk beni ara yatıs veririm öyle bir durum olursa dedi umarım kanamam olmaz full yatıs verdi evde ,eşimin teyzeside totalisti 1 kere kanama geçirmiş 35. Haftada doğum yaptırdılar 4 saat sürmüş ama bebekte annede cok iyi yasına girecek yeğenim az kaldı 😊