SgeceC İnşaAllah canım,Eşim annesini tembihledi artık haftaiçleri yardıma gelecek idare edicez doğuma kadar onların iyiliği için ❤️ Benim için cok zor evde bebeğim var yeteri kadar ilgilenemiyorum babasına kaldı karnını doyurmak falan üzülüyorum tabi ama inşaAllah geçici bir süreç diye düşünüyorum ❤️😊 sen özelde mi doğuracaksın bende İstanbuldayım