Bende 37+6 yim. Bebek bı yere toplanıyor saatlerce bekliyor orada. Elinden gelse orayı açıp oradan çıkacak gibi. Adet sancilari oluyor sık sık tuvalete çıkartıyor. Doktora daha dün gittim sordum nst de sancida çıktı üstüne. Bunlar normal olacak vücut kendini doğuma hazırlıyor dedi doktorum. Sorun değilmiş bunlar yani normalmiş 😄🥰