Cagla0707 Hanımlar merhaba 🌸25 haftalık hamileyim İki gündür bebegim oynamıyor ve karnım normalde çok sertti baştan beri şuan yumuşacık oldu sanki normal bir göbek gibi yaşadığım yerde hafta sonu doktor yok acile gitsem ultrasonla bakmıyorlar ve ben sabaha kadar yatamadım 😢 zor bi hamilelik geçiriyorum.Benim gibi böyle bir durum yaşayan var mı
Clementinee Cagla0707 canım telaş yapma bu haftalarda düzensiz oluyor bende hissetmiyorum 2 gündür. Daha öncede oldu sonra kımıl kımıl oluyor çok şükür
Ozlem2904 Cagla0707 20.haftadan sonra bebekler uyku duzeni olusturuyomus endiselenmeyin hicbsekilde hissetmiyosaniz acile gidin. Genelde meyvelere cikolata ve tatlilardan daha cabuk tepki veriyolar. Meyve yiyip sol tarafiniza uzanin ama kendinizi endiselndirip strese sokmayin bebeginizde strese girer
Cagla0707 Busradlr99 yaşadığım yerde yok maalesef ne devlette ne özelde olsa hemen giderim hafta sonu olunca burda hayat bitiyor
Cagla0707 FusunF doktor bulabilsem hemen giderim ama yaşadığım yerde bu mümkün degil özel hastaneye gidiyorum zaten orda da yok hafta sonu olmuyor 😢
FusunF Cagla0707 acil bir durum olsa ne saçma ya 🤷🏼♀️Canım tatlı seyler ye ozaman yat bekle dürt bakalım doktorunu aradın mı peki Önceden hareketleri nasıldı az hareket eden bir Bebek mi ondan da kaynaklı olabilir
Busradlr99 Cagla0707 anladım canım ama 1 saatlık yok da bile varsa hiç hissetmediysen git lütfen. İnşallah hakkında hayırlısı olur🙏🏻
Selin12- Cagla0707 çikolata yiyin sol tarafınıza yatın uzanın elinizde biraz durgun uyuyordur çok sert hareket ediyordur oyuzden hissetmeye bilirsiniz
nevarneyokk Cagla0707 25 te benimde öyleydi ama bir tane hareket bile olsa hissederdim hiç mi hissetmediniz
Cagla0707 nevarneyokk dün gece kasık kısmında minicik hissettim ama hiç o kadar güçsüz hissetmemiştim acaba bebek mi vurdu diye iyice bekledim.karnım ilk kez bu kadar yumuşadı korktum 😢😢
Cagla0707 defneninannesiiii çikolata yedim aslında ama oynamadı kinder yiyince oynuyordu onu deniycem
nevarneyokk Cagla0707 Yani hemen telaş yapmayın bu haftalar olabilir böyle hastaneye bi gidin bakalım sakin olun ama
defneninannesiiii Cagla0707 ya aslında normal diye biliyorum bu haftalarda bebekler anne karnında 3 saat uyanık kalıyorlar birde kendinizi fazla yormayın bebeğiniz de sizinle birlikte yoruluyor genede bi dOktora gitmenizi öneririm fakat içiniz rahat olsun normal yani🥰
Cagla0707 Busradlr99 aminnn hepimizin hakkında hayırlısı hafif bi kıpırtı hissettim iki gündür yorucu geçiyor ondan galiba 😢
Jdjdjdjk Cagla0707 yakınlardaki sağlık ocağınızdan kalp atışı dinleyebilirsiniz, bebeğinizin rutini nasıldı bide 30 a kadar gercekten çok düzensiz hareket yok diye kaç kez hastaneye gittiğimi biliyorum
Cagla0707 Jdjdjdjk biz genelde evde hep dinleniyoruz bu yüzden hareketli iki gündür tempolu geçti günlerimiz ondan da kaynaklanıyor olabilir belki gün içinde kıpır kıpırdı kızım rabbim evlatlarımızı korusun
Cagla0707 FusunF evet gerçekten bir yıldır yaşıyoruz burda iş dolayısıyla hastane konusu canımızı çok sıkıyor🤦🏻♀️ Hareketliydi bebegim normalde ama hep evdeyim hep dinleniyordum iki gündür çok yorucu geçiyor misafirim vardı ondan kaynaklanıyordur belki 😢
Cagla0707 Expecting Mimik pazartesi hemen gitcem Allah’ın izniyle çikolata yedim uzandım hafif sertleşti sanki canımı acıtmasına razıyım 🙏🏻 Rabbim evlatlarımızı bize bagışlasın
Mimik Tatli biseyler ye ve sirt ustu uzan elini karnina koy… Ben oyle hissediyorum, dene bi, o haftalar duzensizlikler olur, endise etme… Oyle de hissetmezsen, utrasondan baska bissry icini rahatlatmicak kuzum ya…