Aysegulbaby Merhaba arkadaslar ikili testte cinsiyet anlayabiliniyor die duydum eger 50nin üstüyse kız altıysa erkekmiş sanırım fikri olan bir fikir versenize bana benim fb-hcg mom 0.52 çıkmış normal beta hcg 16.40 çıkmış hangisini dikkate alıyoruz ?
Maviss Bunlar doğru değil canım her annenin bebeği kendine özeldir bak 60 çıktı benim kız dediler böyle bir yorumda ama erkek düşün yani mesela ben tatlıyı çok yiyorum erkek ama kimi ekşi yiyor erkek farklı oluyor doktorun sana söyler merak etme kuzunu
SedefEnesEymen Benimde 2 tane erkek evladım var 17+3 hamileyim bugün doktora gittim kızım olmasını isiyordum ama rabbimin takdiri herşeyde bi hayır vardır erkek dedi doktor
Ozge11 SedefEnesEymen öncelikle hayırlı evlat etsin Rabbim. Üç erkek evladınızda da belirtiler aynı mıydı ya da aynı olan belirtileriniz var mıydı acaba.
SedefEnesEymen Mide bulantım olmadı karnım birazdaha yuvarlak gibi hatta görenler kıza benzediğini söyledi bi bayan bana yüzük testi yapmıştı erkek dedi hatta ben inanmadım 😀