Su_12 Mesela hcg yazıyordum birsürü soru çıkıyordu kendimde cvp buluyordum şimdi yok kalktımı o kızlar Happy Mom burda yani
Cilekliruyam Su_12 evet ya arama butonu yok herşeyi post olarak sormak zorunda kalıyor haliyle kimsede postları göremiyor yanıt alamıyoruz. Gerçekten şu arama butonu gelsin ya
Ozlem2206 Su_12 yok canım kalkmadıda yine bakım çalışması varmış haftalardır düzeltemediler bi türlü arama işini😒
Gulsurmeli Su_12 Merhaba annemiz, linkte bilgi verilmiştir. Keyifli forumlar dilerim. 🌺 https://forum.mutluanneleriz.com/d/987984-buyuk-tasinma-yarin
Su_12 Cilekliruyam yaaa kalkmış demekki üzüldüm onun için kullanıyordum açıkçası yollarımız ayrılsın artık forum çünlü sorularımıza cevap alırken o an herkes ağzına geleni saydırıyor artık birşey bile yazmaya korktuk burdan Bile 😂😂😂
Cilekliruyam Su_12 evet insan çekiniyor herşeyi yazmaya saçma sapan negatifler geliyor moralini bozuyor insanın 😂