Comologgo ah bu etraftakiler🤦🏻♀️ Burda da çok erkenden hazırlayanlar var ama bana gerek yokmuş gibi geliyo, tabi herkesin içi nasıl rahat edecekse öyle olmalı🥰
Ebemizle konuştum öyle hazır olsun falan demedi, tabi çok ani durumlar harici sancı başlar başlamaz ya da su gelir gelmez hastaneye koşulmuyor.
Ebemizin de söylediklerinden yola çıkarak kendim için önden düğmeli gecelik, sabahlık, terlik, çorap, iç çamaşırı, emzirme sütyeni, gümüş kapak, göğüs ucu kremi, kişisel bakım malzemeleri ve çıkarken giymek için kıyafet koyucam.
Bebek için de 2-3 zıbın, 2-3 tulum ya da takım, çorap, şapka, eldiven, battaniye, bi paket bez, puset👌🏼