K88_ Kızlar günaydın kahvaltı hazırlıyordum az önce bir anda adet olacakmışım gibi belime sancı geldi böyle halsizlikle birlikte 21+6 normal mi korkmalı mıyım ☹️
Berrycherry K88_ çok şiddetli değilse korkma bu haftalardan sonra ara ara olur😊 ben de bazen unutup regl mi olucam acaba diye düşünüyodum🙈 Ama şiddetliyse doktoruna mutlaka haber ver🌸
Clementinee K88_ canım eğer belden kasığa doğru bir ağrıysa mutlaka doktoruna bildir bana doktorum öyle demişti. Ama tek başıne bel veya kasık ağrısı olabilir normal bi durummuş. Kanama yoksa tabii
BirPatiSever Arada olur diye biliyorum çok şiddetli değilse. Rahim büyüdüğü için olabilir demişti doktorum.
K88_ BirPatiSever şiddetli değildi sancı gibiydi adet olacak sancısı gibi bele vurur ya hani öyleydi kuzum uzandım geçti şükür
K88_ Clementinee kuzum sancı gibiydi ayaktaydım kahvaltı hazırlıyordum geniş yaygın bir durumda belime sancı girdi adet olacakmış hissi gibiydi sonra geçti uzanınca çok şükür
1oguzannesi K88_ bende oluyor ara ara neden endişe ediyosunuz gayet normal bundan sonra bel ağrıları falan
K88_ 1oguzannesi kuzum ilk kez oldu anlamadım ki korktum o yüzden eğilip kalkarken ağrı olsa anlardım da bildiğin sancı girince belime adet olacakmışım gibi korktum o yüzden 🙈
1oguzannesi K88_ endişe etme bende sürekli oluyo magnezyum kullanmaya başladım biraz rahatladım yoksa her gün adet sancısı çekiyordum
Nurdanegehan K88_ yok normal bebek buyudukce agri oluyo 😄😄 bazen adet oldum saniyorum ama normal akinti oluyo korkma icini ferah tut
Busra2013 K88_ ben 22+4 haftadsyim normal o tur seyler bendede oluyr hem vajina agrisi hem o birden agri girmeler fln doktor normal dedi