Melike3535 borcumuz yok, eşim ayda 9-10 arası maaş alıyor ama ay sonunda bize para kalmıyor. Kira-elektrik-su-doğalgaz-aidat-mazot-vergi derken mutfak ihtiyacımızı ucu ucuna karşılıyoruz diyebilirim. Allah sonumuzu hayretsin ama bok yoluna doğru gidiyoruz, sağa sola atar yapmaktan başka bişey yapmıyor yöneticilerimiz.