Kızlar 33 haftalık olduk ıkı gündür karnım komple kıpkırmızı oldu ve kaşınıyor kurdeşan gibi doktora gittim bı ılaç verdı devam ederse gel kan alalım dedı yarın gidicem ama dayanamıyorum artık kasıntıya göbegım zaten catladı onun kasıntısı ayrı bırde bu cıktı basıma uyku yok hıc bırsey yokhem acıyor hem kasınıyor kasıklarıma dokunamıyorum acıdan böyle alerjı olan varmı yardım edın lütfen durmuyor kasıntı igne gibi de batıyor bepanthol kasıntı kremı aldım hıc bırseye yaramadı