dlrlms Orada iki doktora da gittikten sonra Halide Yüksel de devam ediyorum gerçekten çok iyi bir doktor
HollyMolly Ben Hülya toklucuya gidiyorum. Çok memnunum çok tatlı eğlenceli bir doktor. Oranın başhekimi aile dostumuz. Ona sorduğumuzda Hülya hanımı önerdi direkt. Ben Neslihan hanıma gitmeyi düşünüyordum. Hülya hanıma önyargı ile gittim ama çok memnunum:)
Mylittlebabyyyy HollyMolly Merhaba arkadaşlar doğum mesai saati dışında olursa doktorumuz doğuma giriyor mu peki