Ezelaleyna 39+4 günlük olduk kızım çok fazla hareket etmiyo hissetmiyorum yani ben vurursam karnıma bastirirsam bı iki tekme vuruyo biyere toplaniyo çikolata felan yiyorum ozamn da pek tepki vermiyo ben göbeğime vurunca anca sizce normal mi aklıma takıldı da
Kbra240 Ezelaleyna son haftalarda önceki gibi hareket etmez demişti doktorum bebis büyüyor ya yeride daralıyor seninkide ondan olabilir sanırım zaten çok az kalmış gelmesine sağlıkla gelsin inşallah
Demetslt Ezelaleyna hareketinin az olduğu gün doğum yaptim ben 😂 gününüz gelmis hayirli doğumunuz olsun
Ezelaleyna Kbra240 anladim canım aklıma takıldı salı günü son kontrol içimde bı şüphe vardı çok saol valla azda olsa rahatladım ben tek benim ki öyle sandım
Ruyalaralemi Bende dün hastaneye gittim gün almak için kan idrar ve kalp grafiği çektiler sonuçu pazartesi alıcam doktordan beni anestezi uzmanına gondericek gün için sezaryen olucak doğumum
Ezelaleyna aylkkdn bugün içim rahat etsin die acile gittim ebe Altan muayne eti nst bagladi hareket az die serum taktı şekerli suymus tekrar nst bağladı iyi dedi 1 cm açılma var dedi eve geldim den beri kasigim ve belim agriyo acaba doğum baslangici mı