Selam arkadaşlar, özel bir kurum da çalışıyorum 24. Hafta raporumu aldım eve çıktım ama kurumum bana idari izin değil evden çalışma olacak dedi. Şu an evdeyim diye normal işimin dışında 3 kat fazla iş yaptırıyorlar. Bilgisayar başından kalkamıyorum inanın daha çok yoruluyorum. Acaba yasal olan devletin verdiği hak nedir? İdari izin mi evden çalışma mı?