Hamilebirannee ayrıntılı ultrason diğer adıyla renkli Ya da 4 boyutlu Allaha şükürler olsun hiç bir sorun çıkmadı. niye istenir doktorunuza kalmış bir durum bir takım rahatsızlıkları tespit etmek için genelde diyorlar ama genelde ikili testi kacirdiysaniz bunu kesin yaptırın derim ama kacirmadiysaniz size kalmış normal ultrasonla bir farkı yok aslında tek farkı şu renkli görüyorsunuz ve tüm organlarına, boyuna kilosuna gelişimi haftasında mı diye tek tek bakıldığında biraz uzun sürüyor normale göre muayene şekliyse aynı normal ultrasonla. Nasıl yaptırdınız derseniz özelleri arayın renkli ultrason var mı diye var mı diye sorun var derlerse şu kadarlık hamileyim yaptırmak istiyorum derseniz randevu sırası olup olmadığını söylüyor tekrardan teyit için gebelik haftanızı soruyorlar 21. ile 23.haftalar arasında olmalısınız zaten doktorunuz size açıklamıştır, doktorunuz devlet hastanesinde ise zaten para ödemiyorsunuz özelde ise hastanesine göre değişir duzcede oturuyorum 300 TL verdim özele randevu öncesinde ücreti ödedim sıram geldiğinde çağırdılar pandemi dolayısıyla babaları Almıyoruz dediler tamm dedik ama aşılı olup olmadığınızı sordular eşimle 2 Doz aşılı olduğumuz için ve sabah kısmının son hastası olduğumuz için istisna verdiler yinede bir sorun derim ama burda da özellerde fiyatlar çok değişken 500 isteyen hastane bile var.