arelinannesiii Kızlar selam,34 haftalik hamileyim sol elim acayip uyusuo sonra agri yapio karincalanio boyle bir sikayet yaşayan oldumu doktora haftaya gidecem bir haftadir agrio nr yapabilirim ciddi birsey olabilirmi
Kbra240 arelinannesiii ben yaşıyorum aynı şeyleri karpal tunel sendromu varmış 😑 üzgünüm ama sizdede olabilir bende de aynı böyle başlamıştı 30 haftallikken atel takıyorum ben ağrısını biraz geciriyor
Tugce-dh arelinannesiii bende de var gece oluyordu daha çok şuan gündüz de olmaya başladı aşırı rahatsız ediyor doktor ödeme bağlı sinir sıkışması oluyor günlük hayatını etkileyecek derecede olursa fizik tedaviye gidebilirsin dedi ekstra magnezyum falan verdi tuzunazalt dedi ama hiç bir iyileşme yok malesef 😢
Elif_zumra arelinannesiii Ah ah doğurdum hala geçmedi 40 çıkana kadar devam edermiş El uyuşması karıncalanma si beni hamileligim son zanlarinda beni mahvetti ta uykumdan ediyordu doğurdum hala hafif var Ödem sinirlere baskı yapıyormuş ondan oluyormus
Dlkglkm arelinannesiii 1 hafta oldu doğum yapalı ama hala bu durum bende de devam ediyor özellikle geceleri iki elim ve parmaklarım uyusuyor karıncalaniyor ve çok fena ağrıyor.😦inşallah geçer zamanla .gerçekten çok zor bir durum .bileklerimin gucsuzlestigini hissetmeye başladım😕
arelinannesiii Kbra240 bnde internetten kendi kendime oyle teşhis koydum ama cozumu yok sanirim ilerde geciyormuymus
arelinannesiii Tugce-dh magnezyun kullaniyorm ztn tuz hic yok denecek kadar az,ama yinede uyusuo gunduzde olmaya basladi bnm artik,hangi bolume gttnz bunun icin
Tugce-dh arelinannesiii Kendi kadın doğum doktorum söyledi bunları ama fizik tedaviye falan gidecek durumumda yok işimiz gereği küçük bi ilçede yaşıyoruz merkeze ulaşım sıkıntılı yani ben de hiç tuz tüketmiyorum bol su içiyorum 2 ayrı magnezyum kalsiyum takviyesi alıyorum ama yine de geçmiyor sanırım doğuma kadar devam edecek 🤦🏻♀️ Gece idare ediyordum ama gündüz de olması çok zorladı
Kbra240 arelinannesiii ben şu anlık atel kullanıyorum soda içiyorum sade soda iyi geliyormuş doktorum dedi doğumdan sonra geçende varmış geçmeyen de
arelinannesiii Tugce-dh ya doktora şuyum var diyorum habire baska doktora yonlendirio artik bunalim geldi cidden evet hamilelikte hormanlar ztn fatkli calisio normal insan gbi olamiyoruz elbette ama nblm insan kafaya takio,rabbim saglikla kazasiz belasiz kucagimiza almayi nasip etsin insallah